close
【人在廣州】同學情辦公文具深數十載,容顏已改情依舊



4月1日,晴。

不知道,你有沒有發現?

人到中年百事忙,尤其系呢兩年,時隔多年嘅“老同學”,唔知邊一日,就會突然冒出嚟約局。

唔知道邊一年,走失嘅“老同事”,又會突然約起。

又唔知道邊一年,失散嘅“老波友”,又話要約埋一齊,切磋一下。

林林總總,總之就係約個唔停。磋個唔停啦......

難怪有人講,廣州嘅食肆近十年,都系由同學聚會撐起嚟嘎啦......哈台中商標登記哈哈!

日前,就有一次嘅同學聚會,大傢容貌未改,但兩鬢已染上飛霜。雖然唔係第一次嘅聚會,但係因為有啲喺外地——澳洲啊、加拿大嗰啲同學回國。於是大傢又聚埋一齊。

話又講返轉頭,如果唔係佢哋回國嘅話,我哋都幾難成日聚埋一齊噶......

席間,我留意到一對姊妹,她們倆從小學開始,就總是形影不離......

記得當年佢哋係住喺桂花崗(當年都算郊區新區咯),距離學校有幾公裡路,為咗返學,佢哋每日都要行成三四公裡嘅路。當年嘅交通,並唔係咁方便。但係每日都會約埋一齊行返學校,落課又一齊行返屋企,呢個係一種幾咁深厚個感情啊...

當年我都幾羨慕佢哋,可以有伴噶......

我諗起咗當年嘅一次趣事,有一日,佢哋行返屋企嘅時候。經過越秀山。一個男同學,就喺越秀山,見到一對男女,喺度恩愛。呢個同學一陣驚呼,結果引嚟一對男女嘅追打。結果,俾學校都知道呢件事,因此就成為一段奇聞趣事啦......

“豬仔、我記得當年你哋係,誒都住喺桂花崗架。而傢有冇住喺一齊啦而傢。”

“冇咯,都變化好大咯。但我哋都係經常見面嘅。”

“係喇,我哋講返40幾年前嘅事啊,想當年,你最感觸嘅一件事係乜嘢呢?”

“我們既系鄰居又系同學,從細喺一齊大,我哋都會彼此依靠。我記得我婆婆走嗰日台中抽水肥專業網|台中抽水肥|台中市抽水肥|台中抽水肥推薦|台中抽水肥價格|台中水肥清運,我唔敢返屋企,我就喺馬路邊等??翻嚟陪我。”

“佩群、講返同一個問題啊,40年前,你最感觸嘅,而到依伽都有好深嘅印象嘅事係乜嘢呢?”

“最懷念系同‘豬仔’5歲(孩同)玩到依伽(將近60歲),50幾年的友情(親情)真系好難得。”

“你哋有冇一張台中商標註冊幾十年前嘅孖公子相啊?”

“有啊,有啊!你睇...”

“嗯,不如我今日又同你哋影翻張啊?”

“好啊!好啊!”

“你哋系唔系親戚啊?依伽又系唔系仲住埋一齊啊?”

“哈哈哈!我哋唔系親戚,依伽都唔系住一齊咯。但我哋經常一齊去玩,依伽佢娘傢同我娘傢仲系鄰居嚟...呵呵...”

“哦...哈哈哈!!!”

朋友,如果你老瞭,有一張老照片,請珍之重之。這是你的歷史見證。

如果你還年輕,有時間,趕緊拍張紀念照,將來會是你的傳傢寶。

文/圖:信息時報記者 馮今寧

編輯:Cateran


新浪新文具用品聞公眾號

更多猛料!歡迎掃描左方二維碼關註新浪新聞官方微信(xinlang-xinwen)
arrow
arrow
    全站熱搜

    drbhb51513 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()